tisdag 25 september 2012

Dag 9 av 27

Idag bar det av ut för en lite längre geocachingrunda innan jag skulle iväg till praktiken. På cykeln hann jag ta fyra cachar innan jag ansåg att det var dags att dra hem igen, vädret var som det varit nästan alla de dagar jag varit här i Göteborg d.v.s. mulet med ett heltäckande grått moln över hela himlen.
Jag hoppas att när det väl blir helg igen ska vädergudarna vara på min sida och man kanske kan få se ett mysigt och soligt Göteborg också (vilket vore fantastiskt för då kan man känna att det är roligare att vara ute längre och cacha).

En liten uppmuntran, förutom själva loggningen, blev att inne i ett bostadsområde träffade jag en söt liten katt. Hen var en riktigt mysig och social liten typ som kom och ville bli hälsad på efter att jag hade tagit cachen precis i närheten. ^^

Jag har förtillfället lyckats hålla "en cache per dag"-challengen men är lite orolig för imorgon då jag befinner mig i Karlstad under större delen av dagen och kommer hem så sent på kvällen att jag troligen inte hinner logga något i Göteborg. Förhoppningsvis hinner jag med en i Karlstad innan det blir dags att åka därifrån...

Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar