lördag 22 september 2012

Dag 5 av 27

Idag blev en inte allt för intressant dag, det regnade nästan hela dagen men jag tog mig ändå ut för att ta mig en cache och köpa ett par handskar. Väl i Nordstan blev det dock även ett par örhängen, en supersöt klänning i svart spets och ett par öronproppar (som jag borde köpt för länge sedan).

Igår släpptes ju Torchlight II och Estub, Mar, Ot och Lin hade hunnit införskaffa det till idag så nu var det bara att spela. Totalt blev det sex timmar (nakdelen med Steam är nog att man kan se sådana saker) och vi kom precis till andra akten innan det var dags för folk att sova.
Morgondagen för mig är ledig och Jojjo har erbjudit mig (och Ana) att följa med henne till ateljén för att spana lite på vad som finns där under dagen men troligen blir det även lite mer spelande nu när folk verkar ha tid. Jag oroar mig lite för att Ana ska tycka att jag är lite asocial bara men det löser sig nog...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar