söndag 23 september 2012

Dag 7 av 27

I finally did it! <3

Idag tog jag min hundrade cache. Den hittades när jag skulle cykla till mataffären för att ha ingredienserna för middagen; jag tog en liten omväg och hittade denna liggandes utanför sin gömma, nere på marken och kände mig nöjd att jag räddat den från att försvinna.

Under dagen har det också blivit en del Borderlands 2 tillsammans med Estub och till min stora förvåning fungerar det rätt så bra på min laptop!
Plötsligt har jag tre spel som jag kan spela medan jag är här nere, jag är nöjd.

Ikväll blir det till att sova i "rum för tidig tjänst" då jag börjar vid 03 på natten och sedan ska iväg till Sarpsborg i Norge!
Det läskiga med att köra i Norge är att deras signalsystem är helt annorlunda i jämförelse med vårat och jag ska köra där när jag är som tröttast så det är bara att hoppas att det går bra, jag har ju visserligen handledare med mig men det är ändå lite skrämmande. Wish me luck!

Nu ska det spelas lite Torchlight II tillsammans med Gänget. :)

5 kommentarer:

  1. Lycka till! Det fixar du :)
    Och grattis till de hundra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett av målen är uppfyllt nu då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, precis. Jag har även färgpennorna så det blir två! :D

      Radera
  3. Hej Helen!
    Vad kul att du har öppnat upp för anonyma kommentarer. Du verkar kunna fördriva tiden väldigt bra på sveriges framsida. Har läst igenom alla dina dagar i gbg. Lyssnade även på operastycket, den var sentimental på ett bra sätt :).
    Hoppas att du kan sova inför norgetrippen.
    ps. Du skriver väldigt bra inlägg tycker jag, kanske borde satsa på skrivandet. ds.
    Kram från Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, fick höra att du inte kunde kommentera så jag fixade det. :)
      Sova fick jag riktigt ordentligt, var nästan "pigg" under trippen upp dit så jag är riktigt nöjd!

      Radera