måndag 22 oktober 2012

Skolan

Idag vaknade jag med en ordentlig släng av panik, jag drömde att jag skulle resa iväg någonstans och att klockan inte ringde så jag fick skynda upp och börja planera om och kasta på mig någon form av kläder.

Klockan ringer.

Jag vaknar, på riktigt, med bultande hjärta och inser att jag har precis så mycket tid jag tänkt mig på mig samt att jag att dödligt trött.
Det är dags att återvända till skolan för två veckors sammanfattning och repetition av JTFen.
Igår tog jag mig lite tid att testa mig själv på signaler och det gick smidigt så jag hoppas det här går lika bra så att det inte blir några problem med slutprovet!

Åtminstone så verkar det bli soligt och fint idag efter ett par dagar med olika mängder av regn. :)


2 kommentarer:

  1. Kan det vara händelsen på praktiken som fortfarande gnager? Allt gick bra ändå...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara det, eller stressen att hinna till kryssningen samt att jag alltid blir lite mer stressad när skolan börjar igen. :P

      Radera