onsdag 31 oktober 2012

Slutprov!

Jag vaknade innan väckarklockan av en väldigt specifik anledning idag: slutprov!
Idag var det dags för oss att bevisa att vi är (teoretiskt) redo för att vara lokförare och till ett sådant prov vill man ju inte vara sen!
Fantastiskt nog kändes det som om det gick riktigt väl på provet så jag är inte allt för orolig inför morgondagen då vi ska få våra slutbetyg och även gå ut och äta middag tillsammans, hela klassen, för sista gången. Det hela är lite nostalgiskt och smått skrämmande, det känns absolut inte som om det var mer än ett år sedan jag påbörjade utbildningen men bevisligen har jag fel.

Som belöning till mig själv för att jag troligtvis klarat mig blev det en promenad hem i det fina och milda vädret samt ett varmt bad väl framme. :)

Kvällen bjuder på pumpor, sällskap och middag i Ods regi vilket lär bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar