tisdag 9 oktober 2012

Dag 23 av 27

Jag är frisk.

Det var vad jag fick reda på idag när jag var iväg på hälsoundersökning inför anställningsintevjun hos SJ (som blir av under nästa vecka).
Mitt hjärta mår bra, mitt blodtryck är lågt (vilket kan vara en anledning till att jag nästan alltid svimmar/håller på att svimma när de tar blodprov), min hörsel är bra, mitt färgseende fungerar och min syn är okej (mitt vänsteröga drar dock ner betyget lite) och sedan vet jag ju såklart inte än om jag tar droger men det får drogtestet utvisa. ;)

Efter att ha nästansvimmat under undersökningen kände jag att det var rätt att trösta sig med att kolla lite i butiker. Det blev dock lite mer än bara titta och jag införskaffade två bälten och en lite tajtare kjol (vilken jag tror kan göra sig bra på intervjun).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar