torsdag 20 oktober 2011

Sjösjuka

Hejsan!

Du får se mig som fånig men du borde väl vid det här laget veta vad jag tycker om att umgås med människor som jag inte riktigt känner till "fullo".
Provet idag gick som det borde, är i alla fall känslan jag fick av det, då jag kunde svara på alla frågor och kände mig nöjd efteråt. För mig är det bara att hoppas att resultatet återspeglar mitt lugn när jag väl får det tillbaka.
Hursomhelst, nu är det kryssningen som skrämmer mig. Jag tänker på konfirmationslägret i Saxnäs och hur det var att dela rum med människor jag inte känt så länge där, jag minns skrik och skrän och från mitt håll: osäkerhet och rädsla. Jag hoppas att det bara var en dålig upplevelse och att nu när det är lite mer vuxna människor jag ska umgås med att det kommer vara lite mer... förståelse mellan individer?
Jag delar dock hytt med Lo och även om jag är orolig för det med så är det där mina ologiska rädslor som tar över där, mitt förnuft säger mig annars att Lo är en bra människa att dela hytt med och att det inte kommer bli några problem, snarare att det kommer bli kul!
Så se mig som fånig men håll tummarna för att jag kommer ha kul trots det!

Ha det bra och kramar,
Hellroar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar