måndag 23 januari 2012

Stockholmståg!

Hej!

Snön har kommit igen och den här gången i mängder vilket var lite oväntat med tanke på att det började kännas som riktigt vår nästan men det var kanske lite för tidigt för att hoppas på det i januari...

Jag har fått reda på min praktikplats! Stockholmståg blev det så med andra ord ska jag spendera fem veckor med att köra pendeltåget vilket jag ser fram emot måste jag säga! Det ska bli kul, både jag och Lo hade dem som förstahandsval och vi båda fick dem, så nu är det bara att hoppas att vi får åka tillsammans också vilket vore riktigt trevligt.

Min matkalender går riktigt bra den också och hittills har jag kommit fram till att vi äter kyckling väldigt ofta samt att läskdrickandet bör regleras då det var uppe i ungefär tre-fyra gånger i veckan men i övrigt ser det inte så illa ut tycker jag allt, inte så illa som jag hade förväntat mig i alla fall. Nästa månad ska jag satsa på att skriva in mina små ikoner för vad som hänt under dagen i olika färger så att jag tydligt kan se vilka jag samlar på mig flest av! ^^

Ha det bra!
Hellroar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar