onsdag 18 januari 2012

Tågfärden kommer

Hejsan!

Gårdagen blev endast en massa pluggande för min del då jag gjorde om cirka 70 frågor till flytande text som en liten repetition inför det stora provet som kommer imorgon, efteråt var jag helt slut i huvudet och det kändes som om fingrarna snarast gick av sig själva även utan tangentbord...
Idag fick vi dessutom reda på att provet kommer kunna ge 118 poäng totalt vilket måste betyda en hel del frågor, det kanske blir jobbigt men det innebär också att man kan ha en hel del fel utan att det drar ner allt för mycket! Pluggandet idag har däremot gått lite sisådär, jag har svarat på en hel del frågor och läst igenom det mesta men det känns inte som om det sätter sig utan snarare som om hjärnan blir till en enda stor geléklump som vägrar ta upp information så jag tror att det är dags att göra någonting annat. Bäst att försöka slappna av och sedan får det gå som det går imorgon, jag är i alla fall lugn vilket är lite läskigt men samtidigt skönt.

Önska mig lycka till!
Hellroar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar