tisdag 13 november 2012

Vintertid

Vessie, räddaren i nöden.
Ibland (faktiskt rätt ofta) är det trevligt med sällskap när man pluggar och idag kände jag verkligen att jag behövde det. Det känns som om vintern är här på riktigt nu, det är kallt om dagarna och solen syns knappt längre, min dygnsrytm störs otroligt av detta och även om klockan kanske bara är 17:30 när jag kommer hem så känner jag mig ändå trött och som om dagen redan är över!


Mörkret påverkar mig något enormt och för tillfället har jag svårt att finna någonting "kul", det mesta känns mörkt och tråkigt och även om jag känner att något kanske skulle kunna bli kul så blir det ändå inte av då jag inte känner för att göra det.
I nuläget behöver jag någon som pushar mig att göra roliga saker för om jag får bestämma själv så skulle jag bara krypa ner under täcket och gå i ide.

En positiv sak som jag kan ta upp är dock att nu är det helt okej att dricka glögg igen! Det faktumet utnyttjas flitigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar